1. The NF rules of conduct have been updated in response to the Xenforo upgrade. Please review them here.
  2. Please discuss and vote on the fate of the reputation system here.
  3. The forum medals contest is being extended for another month. Check this thread for more information.

Samui and Karui

Discussion in 'Naruto Fanworks' started by Nymph Goddess, Dec 21, 2009.

  1. Nymph Goddess A Goddess reclaiming Thyself

    Messages:
    333
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    meh a quick drawing i did out of boredom meh...

    it totally isn't all that great :zaru

    X
     
  2. PikaCheeka wants to believe

    Messages:
    22,414
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Karui needs more fandom love. <3
     
  3. Peaches Die-hard Madara-sama Disciple

    Messages:
    599
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    There are some characters you don't see very often. I like it. :amuse
     
  4. Kelsey makoto tachiboner

    Messages:
    16,160
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Pretty pretty, I like Karui's hair :iria.
     
  5. Le Pirate germany :(

    Messages:
    2,209
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    I love it, but I think you should take off the skirts :zaru. It'd look better that way.
     
  6. NaS I'm PC, bro. I'll throw down.

    Messages:
    29,225
    Likes Received:
    277
    Trophy Points:
    83
    Nice. But do another Karui and Naruto pairing. Not sure why but thats a helluva pairing you did.
     
  7. suga

    Messages:
    9,425
    Likes Received:
    113
    Trophy Points:
    63
    You're right, it looks like shit. :zaru


    Spoiler:

    Kidding Rangy, this looks amazing. :wtf

    Samui looks very hot, as always.. and I like that skirt for Karui. ..Plus, their hair is nicely colored, and their bodies are nicely proportioned. :high

    I love it~
     
  8. Nymph Goddess A Goddess reclaiming Thyself

    Messages:
    333
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    thx very much guyz :high

    HB- u must like narukaru admit it :hurrr

    peaches/pika- kumo chars do need more love :ho

    ninja- oh u :hurr i could arrange that :pimp

    kel- thx hon :iria

    you too izuna :D

    kyo-chan- no it's alright, it is shit! :zaru especially since i know that could look better :quite thx btw
     
  9. suga

    Messages:
    9,425
    Likes Received:
    113
    Trophy Points:
    63
    I was kidding! :argh


    Seriously, you have talent.. :(


    And a nice sense of style for them ninja beautehz. :ho
     
  10. Nymph Goddess A Goddess reclaiming Thyself

    Messages:
    333
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    i kno u were kidding but i still agree :pek

    oh shucks thx i like em pretty even if kishi doesn't :zaru
     
  11. Sakubo

    Messages:
    1,192
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    36
    They look great :wtf Samui and Karui are love <3

    I like how you drew their hair, and expressions~
     
  12. Nymph Goddess A Goddess reclaiming Thyself

    Messages:
    333
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
  13. Kirsty has Anniephilia

    Messages:
    4,317
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    The characters themselves look nice :3 but I dn really see the point of the way you filled in the background.
     
  14. Mar Azul ?Que Bien!

    Messages:
    2,747
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Very nice! I like their skirts. :hurr
     
  15. Nymph Goddess A Goddess reclaiming Thyself

    Messages:
    333
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    i did this tired and sleepy at 2 in the morning, didn't want to have a complete white background at the time :zaru

    but thx :hurr

    Mar: thx :hurr
     

Share This Page