Naruto Forums - Search Results
 
Welcome to the Naruto Forums. If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Notices

Go Back   Naruto Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.73 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: CA182
Forum: Area 11 02-24-2015, 10:58 PM
Replies: 162
Views: 2,302
Posted By CA182
Your neurodiverse (Aspie) score: 112 of 200 ...

Your neurodiverse (Aspie) score: 112 of 200
Your neurotypical (non-autistic) score: 106 of 200
You seem to have both neurodiverse and neurotypical traits
...
Forum: Area 11 02-24-2015, 07:30 PM
Replies: 58
Views: 747
Posted By CA182
Backing the indian :cat

Backing the indian

:cat
Forum: One Piece Fanclubs 02-24-2015, 05:36 PM
Replies: 2,003
Views: 14,122
Posted By CA182
Forever sniping :(

Forever sniping

:(
Forum: Convo Thread Archives 02-24-2015, 05:33 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
Feels really dead Is that just me? :(

Feels really dead

Is that just me? :(
Forum: Convo Thread Archives 02-24-2015, 05:32 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
Hmm so how is the section now guys?

Hmm

so how is the section now guys?
Forum: Convo Thread Archives 02-24-2015, 05:23 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
LOOOOOOL THAT'S STILL GOING!? omg japan...

LOOOOOOL

THAT'S STILL GOING!?

omg japan :skully
Forum: Convo Thread Archives 02-24-2015, 05:14 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
Chilling Life Working So much of...

Chilling

Life

Working

So much of working man

Wbu? Hope things have been alright for everyone in here!
Forum: Convo Thread Archives 02-24-2015, 04:53 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
I really missed this place And everyone in it

I really missed this place

And everyone in it
Forum: Area 11 02-24-2015, 03:01 AM
Replies: 356
Views: 4,565
Posted By CA182
Answer Yeah I still have my account ...

Answer

Yeah I still have my account

Good lord this vm

"I am not Boshi. I am The Phoenix King (formerly on LF known as Portgas D. Ace)"

Could you be more dramatic? :lmao
Forum: Area 11 02-24-2015, 02:58 AM
Replies: 356
Views: 4,565
Posted By CA182
Luffyforums... Is my account still there?...

Luffyforums...

Is my account still there? :distracted

And can't believe I missed tazmo appearing. Lol stupid timezones
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 06:16 PM
Replies: 2,003
Views: 14,122
Posted By CA182
Subbing :lbj

Subbing :lbj
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 04:43 PM
Replies: 2,003
Views: 12,875
Posted By CA182
I have factual evidence for the swedish universal...

I have factual evidence for the swedish universal charm :uwah

A friend legit just flies around the world milf huntin
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 04:35 PM
Replies: 2,003
Views: 12,875
Posted By CA182
Tell her your swedish Get laid :catlewd

Tell her your swedish

Get laid

:catlewd
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 04:16 PM
Replies: 2,003
Views: 12,875
Posted By CA182
Can I petition admiral kizaru to start an allied...

Can I petition admiral kizaru to start an allied forces in retaliation?
Forum: Fairy Tail 02-23-2015, 04:12 PM
Replies: 184
Views: 15,622
Posted By CA182
I'll try and backdate if I get time with updates...

I'll try and backdate if I get time with updates from what he's said

I'll have to catch up and read this thread though to find what's already linked though :lmao
Forum: Fairy Tail 02-23-2015, 04:12 PM
Replies: 184
Views: 15,622
Posted By CA182
https://pbs.twimg.com/media/B-cg2EbCUAAoDQY.jpg:la...

https://pbs.twimg.com/media/B-cg2EbCUAAoDQY.jpg:large

Retweeted by hiro

drawn by Rue Watanabe

(author of fairy tail spinoff - blue mistral)

Link to Rue's twitter here...
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 03:58 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
I'll update it now I'm on a mission to get...

I'll update it now

I'm on a mission to get back into the swing of everything lol

(Although hiro is pretty quiet these days. He's actually managed to find a workload which takes his time up lol)
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 03:56 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
I dunno, these things follow me everywhere :geg ...

I dunno, these things follow me everywhere :geg



lol santi

I'll rek him with my hadoken (this autocorrected to haddock at first rofl)
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 03:54 PM
Replies: 2,003
Views: 12,875
Posted By CA182
This creep .____.

This creep .____.
Forum: Manga Library 02-23-2015, 03:45 PM
Replies: 171
Views: 10,734
Posted By CA182
RAJIN STILL DOING GODS WORK! PRAISED BE THE...

RAJIN STILL DOING GODS WORK!

PRAISED BE THE BLESSED MAN

:hallelujah

God I missed my pandas
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 03:44 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
Also hello nakama~ :33:33:33

Also hello nakama~

:33:33:33
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 03:44 PM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
CMON YOU PRICKS PARTY TIME! Aladdin dry your...

CMON YOU PRICKS PARTY TIME!

Aladdin dry your tears!

I'll drag them back kicking and screaming!!! :pek
Forum: One Piece Fanclubs 02-23-2015, 06:09 AM
Replies: 2,003
Views: 12,875
Posted By CA182
Oy vey! ...

Oy vey!

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2012/256/4/3/sasuke__s_watch_out_dats_impossibru_face__swag_by_lerch95libra-d5emevh.jpg
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 06:06 AM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
shussh this is my secret! :lmao

shussh

this is my secret! :lmao
Forum: Convo Thread Archives 02-23-2015, 04:36 AM
Replies: 1,993
Views: 17,213
Posted By CA182
I'm returning to my homes on nf so hello ...

I'm returning to my homes on nf

so hello

nice to meet you
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
Quick Style Chooser


All times are GMT -4. The time now is 10:22 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.    

Design(s) Provided By: Neado Designs

Lifetricks.com Bestlifehacks.org Ben10-games.org
Spiderman-games.com Buyanewcase.com Addicting Games