1. Miss Akihabara 2017: Preliminary Round: Nominations & Qualifications (inc. Naruto and one piece).
    Is currently being held in the Akihabara district, visit the thread here to find out more.

The Gr8 Destroyer
Last Activity:
Feb 25, 2017 at 9:34 PM
Joined:
Mar 11, 2008
Messages:
14,976
Trophy Points:
49
Positive ratings received:
228

Post Ratings

Received: Given:
Like 88 110
Dislike 13 81
Agree 27 9
Disagree 7 1
Funny 56 14
Winner 24 27
Informative 15 19
Friendly 12 8
Useful 2 9
Optimistic 5 24
Creative 4 7
Old 1 2
Bad Spelling 1 1
Dumb 0 1
Reznor 0 0
Ningen 0 0
Location:
The Thunderdome
Occupation:
Doing What I Can To Help My Fellow Man

Share This Page

The Gr8 Destroyer

You Make It I'll Break It, from The Thunderdome

Tacos, I love you, but I also hate you. May 6, 2016

The Gr8 Destroyer was last seen:
Viewing thread, Feb 25, 2017 at 9:34 PM
    1. Patchouli
      Patchouli
      :catflower
      1. View previous comments...
      2. The Gr8 Destroyer
        The Gr8 Destroyer
        Interesting it's like red white and blue
        Aug 1, 2016
      3. Patchouli
        Aug 1, 2016
      4. The Gr8 Destroyer
        The Gr8 Destroyer
        Bwah ha ha Murika
        Aug 1, 2016
    2. Legend
      Legend
      X

      Im dead
      1. The Gr8 Destroyer
        The Gr8 Destroyer
        Poor rook he isn't gonna be getting any freebie dinners any time soon
        May 8, 2016
      2. Legend
        Legend
        not at all lol
        May 8, 2016
    3. The Gr8 Destroyer
      The Gr8 Destroyer
      Tacos, I love you, but I also hate you.
      1. Vino
        Vino
        Fuck you too then
        May 6, 2016
      2. The Gr8 Destroyer
        The Gr8 Destroyer
        Sorry Vino there will be no fucking with the way my stomach feels
        May 6, 2016
    4. The Gr8 Destroyer
      The Gr8 Destroyer
      Me no likey
      1. Khris
        Khris
        any layout but this layout
        Apr 23, 2016
    5. The Gr8 Destroyer
      The Gr8 Destroyer
      I don't think I like this.
    6. Mariko
      Mariko
      Thanks bruh :hug
    7. Bender
      Bender
      You're a great dad man. I know you'd never say such crap to your kids like my mom did. :(
    8. Stelios
      Stelios
      haha so you know the struggle. Mine is ~21 months and he's like Dennis the Menace
    9. Haze
      Haze
      [LINKHL]37[/LINKHL]" rel="nofollow" class="externalLink" target="_blank">https://57.media.tumblr.com/e1dc30209494b2718a26af7abb4cbe87/tumblr_n2x5feeYvB1qjn0tgo2_r1_400.gif[/img]
    10. Addy
      Addy
      thanks :brofist
    11. Addy
      Addy
      its the "Addygrader" folder :catfeels

      X
    12. dixie
      dixie
      Eloooooooo!

      Ah, I've been better, but at least I'm still alive

      Its cold as shit here now, that could change!
    13. Rey
      Rey
      That sounds rather inane, I didn't even know people were ganging up on me. :lmao I mean, I know there was a number of people being dickish but that's hardly new.
    14. Rey
      Rey
      Sounds excellent, enjoy it. Not a heck of a lot new per se, but things are certainly at least going better than they have been in a long time. Good to see you back.
    15. Rey
      Rey
      How've you been, man?
    16. txsfld
      txsfld
      As much as I like those cars, I am new school at heart lol. I picked up a mazdaspeed 3, I have been loving it. Fully bolted, and a slight tune. I only want to do more to it, but I figure I can be at least somewhat adult-like and wait until tax time.
    17. txsfld
      txsfld
      Same old anxious self man. I started getting way into cars all of sudden. Gotta find some kind of hobby to not feel awful all the time lol. Although not having a garage isn't a big help.
    18. Cronos
      Cronos
      Oh yeah definitely, haven't seen it myself cause i'm out of the country at the moment but my girlfriend is roaring to go once i get back haha
    19. WAD
      WAD
      Hey hey josh, yeah it was decent enough. Same to you and your fam! :kthumb
    20. Cronos
      Cronos
      It's good to keep busy! Sounds great, i'm sure you'll have a blast :D
    21. Cronos
      Cronos
      Merry christmas to you too man! I have indeed been well. I wish you the best ! How have you been ?
    22. Kitsune
      Kitsune
      OMG you're back!!! Please don't leave, I'll whiteknight you until I'm blue in the face, I swear!!!
    23. WAD
      WAD
      pretty good man

      what brings you back? the announcement of the new part 3 naruto or just random old nostalgia

      i hear the weather in buffalo is relatively good this winter! global warming OP (last year i heard you guys got REKT by a blizzard)

      remember i still owe you a lunch when i eventually go back :noworries
    24. WAD
      WAD
      holy shit welcome back josh
    25. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      Wait did CTK scare you off bro? :sniff
    26. navy
      navy
      Didnt get my gift. :(
    27. Rey
      Rey
      I love you, man. Merry Christmas.
    28. Scizor
      Scizor
      Merry Christmas to you, too! =)
    29. Run.The.Animal
      Run.The.Animal
      And with that, I've grown a deep concern for your standards. Ask them what the Earth's core is like, for me.
    30. [S-A-F]
      [S-A-F]
      Well too much of only anything is bad, he needs to get some meat in his life. :hurr
    31. [S-A-F]
      [S-A-F]
      Do people poop on themselves when they have cholesterol problems? :hmm
    32. WAD
      WAD
      Sup hombre, everything still good for next weekend?
    33. Patchouli
    34. WAD
      WAD
      Yo Josh Posh. :brofist

      Not this weekend, or the following, but the one after?

      I have polled enough people now to determine Duff's da best.

      Also one person I asked publicly said 'Buffalo Wild Wings' and they all laughed at him. :lmao
    35. WAD
      WAD
      That'll probably work. Lets tentatively go with that for now.

      By the way. So much controversy on who has the best wings. :lmao

      And Buffalo Wing Pizza my gosh man, it sounds exquisite.
    36. WAD
      WAD
      Not this weekend or the following but the one after that

      Are you down for...Operation Wings of Freedom?

      If not really it can be anytime before October, just gotta let me know a week in advance or so because I'm also meeting up with some other dudes from NF sometime in September not sure when and gonna go to Toronto.
    37. KamiKazi
      KamiKazi
      Feel free to make your ask thread in the Lounge at any time :3
    38. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      In case krory didn't tell you: X
    39. Patchouli
      Patchouli
      X

      I needs more info.
    40. MitsukiShiroi
      MitsukiShiroi
      I love you man. :lmao
    41. [S-A-F]
      [S-A-F]
      You're gonna have to post a stream link to RAW so I can make that AJ gif. I can't find that shit on youtube. :argh
    42. Flow
      Flow
      What post were you going to report of mine? :hmm
    43. Laura
      Laura
      Why aren't we friends Mister? :hurr
    44. Cronos
      Cronos
      you're awesome
    45. Cromer
      Cromer
      J the boss! :pimp
    46. TaskMaster
      TaskMaster
      Hey I was wondering if you wouldn’t mind looking at my story “So Called Heroes” and giving some feedback on it. It’s going to take over the Manga World!! It’s in the Konoha Literature section in the forums. Here is the link: X
      Please and thanks!
    47. Patchouli
      Patchouli
      If you like Metroid games, you should check out Cave Story. The original game is free. Cave Story+ is really cheap on Steam.

      Both play like Metroid, maybe a bit more difficult though.
    48. Speedy Jag.
      Speedy Jag.
      well fang put an end to the demolition works lol
    49. martryn
      martryn
      Naw, I'm fans on Facebook, and the first season is on iTunes, but they don't have the later seasons released, yet.
    50. MitsukiShiroi
      MitsukiShiroi
      I read them and loved them. Seriously, it's sad that some men are afraid to stand up for their girls.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    The Thunderdome
    Occupation:
    Doing What I Can To Help My Fellow Man
    Relationship Status:
    In a committed relationship with my 2d waifu
    Favorite Character(s):
    Naruto, Neji, Rock Lee, Guy
    Favorite Episode/Chapter:
    Episode:62 A Failures True Power
    Chapter:382 The Real Choice
    I Think Therefore I Am

    Reading, Exercising, Learning

    Signature

    X

    Set courtesy of krory
  • Loading...