1. Fancy yourself a sleuth, evil mastermind, debating pro, and/or just plain love One Punch Man? If so, sign up for Akihabara Lounge's first Mafia game, themed on One Punch Man.

    LINK
  2. Hey you

    Yeah you!


    Have you always wanted to impress Gordon Ramsey with your culinary skills?

    Well you can't...

    But you can impress the NF community by joining the Cooking Contest in the Bento Box!

    And we promise we won't make you cry like him.

Pocalypse
Last Activity:
Mar 24, 2017 at 4:03 PM
Joined:
Jun 14, 2014
Messages:
12,195
Trophy Points:
113
Positive ratings received:
3,072

Post Ratings

Received: Given:
Like 1,188 258
Dislike 104 239
Agree 826 167
Disagree 47 35
Funny 615 210
Winner 322 19
Informative 54 54
Friendly 33 15
Useful 16 7
Optimistic 97 21
Creative 18 7
Old 0 0
Bad Spelling 0 0
Dumb 1 1
Reznor 0 0
Ningen 41 2

Awarded Medals 5

Birthday:
Feb 26, 1992 (Age: 25)
Location:
England
Occupation:
Digital Forensics Student

Share This Page

Pocalypse

Return of the God, 25, from England

@Admiral Kizaru It's time Wenger fucks off How pissed are you? Mar 8, 2017

Pocalypse was last seen:
Viewing forum Bleach, Mar 24, 2017 at 4:03 PM
    1. Admiral Kizaru
      Admiral Kizaru
      Why are we so incompetent?
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        lol prolly. Emirates is a sad place to see right now, all covered with anti-Wenger posters and banners. There's nothing to be happy about lol

        AFTV has been great. It's been the best part of the season! I was never a regular watcher but the last 1-2 seasons got me hooked :lmao
        Mar 18, 2017 at 6:25 PM
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        ...and Sanchez is injured too.

        Gotta say we have some shitty luck with injuries.
        Mar 18, 2017 at 6:35 PM
      4. Pocalypse
        Pocalypse
        at this point we gotta be the only "top" team with the worst injuries.
        Mar 18, 2017 at 6:36 PM
    2. Weiss
      Weiss
      are you The Enemy ? :brolmes
      1. View previous comments...
      2. giantbiceps
        giantbiceps
        wtf is vados
        Mar 14, 2017
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Weiss's fugly af waifu
        Mar 14, 2017
      4. Weiss
        Weiss
        Vados is a blue Dragonball angel waifu
        Mar 14, 2017
    3. Weiss
      Weiss
      > likes Helles
      > likes Carrot

      :gokuskully :scust :ufdup
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        > likes Vados
        > likes Suckura

        :hestonpls :catstab
        Mar 9, 2017
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        What's that? Gone quiet? :catskully
        Mar 9, 2017
    4. Pocalypse
      Pocalypse
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        I want us to finish outside top 4

        We ain't competitive for shit in the CL if we're gonna get raped preety much every year
        Mar 8, 2017
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Sanchez is gone too man lol

        Guy was laughing during the match
        Mar 8, 2017
      4. Admiral Kizaru
        Admiral Kizaru
        Yeah along with Ozil (though his attitude stinks so it's less of a problem than Alexis). It's all so depressing thinking about it especially with how promising things seemed in November.

        Wouldn't mind no top four either - losing the money isn't as important these days and it may give us a chance at a clean shot at the league (under new manager like Allegri/Simeone/Jardim etc)
        Mar 8, 2017
    5. Weiss
      Weiss
      Helles :scust
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Lol you misspelled Vados
        Mar 7, 2017
      2. Weiss
        Weiss
        Helles will lose and gets deleted by God while blue masterrace Vados laughs
        Mar 7, 2017
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Vados will get erased like the other 6 angels while Helles reigns supreme :bury
        Mar 7, 2017
    6. Yuz
      Yuz
      Aizen avie suited you better tbh
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        You weren't around in the Bleach section were you? There'd be an Aizen thread literally every week even when he only appeared for like 3 chapters max in the entire arc :lmao
        Mar 7, 2017
      3. Yuz
        Yuz
        That's what I wanted to hear. :edu
        Yes, indeed. He was also the King of Trolls, I swear. Don't forget how he trolled Yhwach. :maybe
        Mar 7, 2017
      4. Pocalypse
        Pocalypse
        Impossible to forget Aizen-sama's epic moments :bury
        Mar 7, 2017
    7. Weiss
      Weiss
      ningen :ufdup
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Filthy mudblood :ufdup
        Feb 27, 2017
      2. giantbiceps
        giantbiceps
        :ufdup
        Feb 27, 2017
    8. Aphrodite
      Aphrodite
      My skin looks different now.
      1. Pocalypse likes this.
      2. View previous comments...
      3. Aphrodite
        Aphrodite
        I already wanted to but didnt know i could till Naruto gave me the ok to do it.
        Feb 22, 2017
      4. Pocalypse
        Pocalypse
        It's actually not that bright tbf after getting used to it. I'm using it now :)
        Feb 22, 2017
      5. Aphrodite
        Aphrodite
        Yeah it is kinda girly lol.
        Feb 22, 2017
    9. Aphrodite
      Aphrodite
      You changed your avie.
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Highly recommend it if you have the time :D
        Feb 12, 2017
      3. Aphrodite
        Aphrodite
        I will thank it over.. thank you
        Feb 12, 2017
      4. Viole1369
        Viole1369
        Monster, truly the legendary stuff to read
        Feb 14, 2017
    10. babaGAReeb
      babaGAReeb
      lmao, ddj sure is dumb isnt he?
    11. babaGAReeb
      babaGAReeb
      whats up my nigga. they let me out
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Oh shit sorry for the late reply but welcome back man, you forget your ban or something? Apparently your ban was lifted eons ago :lmao
        Jan 10, 2017
      2. babaGAReeb
        babaGAReeb
        dunno what happened bro but something caused my ban to stay longer than it should have, maybe the theme change. i asked them to unban me and they did.
        Jan 11, 2017
    12. Edward Cullen
      Edward Cullen
      Poor Petra... ;___;
      1. Pocalypse
        Dec 23, 2016
      2. Edward Cullen
        Edward Cullen
        Got injured in a home robbery. Out for at least six months.
        Dec 24, 2016
    13. Pocalypse
      Pocalypse
      Ronnie O'Sullivannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
      1. Freechoice
        Freechoice
        stop farting in my pooey
        Dec 3, 2016
    14. Weiss
      Weiss
      what are these medals ? how do you get them ? link ??!
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Freyja

        I contacted her
        Dec 1, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Aphrodite

        changed her name
        Dec 1, 2016
      4. Weiss
        Weiss
        Now i have 5 too. I wont lose to Aizen
        Dec 1, 2016
    15. giantbiceps
      giantbiceps
      @Weiss Lmao, this hoe has too many medals
      1. Weiss likes this.
      2. Freechoice
        Freechoice
        flutter is awesome , biceps

        he's one of us
        Dec 1, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        He's talking about me @Freechoice

        plz tinycalves, I was trying to whore every medal I could get. Unfortunately I couldn't get the actual whored cat one :catsupine
        Dec 1, 2016
    16. Weiss
      Weiss
      ITS OVER FIVE THOUSAND :bury
      1. View previous comments...
      2. giantbiceps
        giantbiceps
        girl ? no , it was an angel :bury
        Nov 14, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        anyway i'll leave you sluts to it

        i need to catch up on the flash, 5 episodes behind...so the entirety of the current season :cat
        Nov 14, 2016
      4. giantbiceps
        giantbiceps
        k bye :scust
        Nov 14, 2016
    17. Sherlōck
      Sherlōck
      https://en.wikipedia.org/wiki/Bidya_Sinha_Saha_Mim
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Comic Book Theatre was a mistake...it's made you hella thirsty Gray :lbj
        Nov 10, 2016
      3. VAK
        VAK
        It's this username, I've become a horny middle aged mangaka....
        Nov 10, 2016
      4. giantbiceps
        giantbiceps
        :giogio
        Nov 10, 2016
    18. Pocalypse
      Pocalypse
      Wow America...please hold this L https://i.makeagif.com/media/11-11-2015/dKVwW1.gif
      1. God Movement likes this.
      2. View previous comments...
      3. God Movement
        God Movement
        We have Theresa May though, so can we really say anything?
        Nov 9, 2016
      4. Pocalypse
        Pocalypse
        Mariko hold this D
        Nov 9, 2016
      5. Pocalypse
        Pocalypse
        Goddamnit GM you have to remind us of her? :giogio

        We've been holding L ever since Brexit
        Nov 9, 2016
    19. Khris
      Khris
      I already told him to stop, there's no need to pile on. I'm talking about Edward Teach of course.
      1. VAK
        VAK
        he deserves it for stealing blackbeards devil fruit.
        Nov 3, 2016
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Sorry, yeah I know. Just that he's been ranting on about this same crap I just felt I had to let it out :giogio
        Nov 3, 2016
    20. Pocalypse
      Pocalypse
      Lucille is thirsty
      1. RemChu likes this.
      2. RemChu
        RemChu
        shes a vampire bat
        Oct 24, 2016
    21. IzayaOrihara
      IzayaOrihara
      Here you go @Pocalypse http://www.narutoforums.com/conversations/orochimaru-prime-vs-itachi-healthy-our-debate-refreshed-revised-essay.1245888/ If your mind can handle it, have a go at reading it, then come back and tell me what you think.
      1. IzayaOrihara
        IzayaOrihara
        I would have invited you to this many many months ago but the spaces were full - I guess NF must have increased the number of people you can have in one conversation because the last time I was in that discussion it said the spaces were full - anyway, enjoy conceding to me gradually as you read it.
        Oct 20, 2016
      2. IzayaOrihara
        IzayaOrihara
        PS: If you say "ugh, it's too many words" or "ugh, you don't understand the manga" or "lol Itachi negs" without actually responding to my debates, then I'll just assume that is a concession too.
        Oct 20, 2016
      3. IzayaOrihara
        IzayaOrihara
        That was the link to the essay. The actual discussions take place here: http://www.narutoforums.com/conversations/orochimaru-prime-vs-itachi-healthy-our-debate-refreshed-revised-discussion.1246258/
        Oct 20, 2016
    22. IzayaOrihara
      IzayaOrihara
      Lol at the guy who comes on my profile page to troll a fictional character. Do you have that much spare time on your hands? At 24 years old? Ugh I wouldn't wanna be you ...
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Itachi > Orochimaru.

        Relax...it's all gonna be fine.
        Oct 20, 2016
      3. IzayaOrihara
        IzayaOrihara
        Prime Orochimaru > Jiraiya > Itachi > Nerfed Orochimaru

        Relax...it's all gonna be fine.
        Oct 20, 2016
      4. IzayaOrihara
        IzayaOrihara
        If you're so sure lets have a debate and see who wins? Even before you posted that drivel I already predicted (as you can see in the message above) that you would chicken out. So typical of low level debaters such as you.
        Oct 20, 2016
    23. Zyrax
      Zyrax
      How would you have fixed the Bleach ending?
    24. Ryuzaki
      Ryuzaki
      Ready for another year of shitty arrow tv series lol
      1. View previous comments...
      2. Ryuzaki
        Ryuzaki
        I'll probably watch the first few minutes of it and the moment I see Felicity's face, I'll turn it off.
        Sep 26, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        No you must watch the complete episode. I need more people to take the bullet and not just Weiss :catsupine
        Sep 26, 2016
      4. Ryuzaki
        Ryuzaki
        I can't make any promises but I can already tell you that Weiss only watches the show for Felicity, he could care less about the Green Arrow.
        Sep 26, 2016
    25. Pocalypse
      Pocalypse
      Hay Day's so goddamn addicting :catcry
    26. 12771a
      12771a
      do you know what chapter the boku no hero anime s1 finished on?
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Nope sorry haven't seen the anime yet.
        Sep 18, 2016
    27. Edward Cullen
      Edward Cullen
      Let's see where Djokovic is at. Initially, I always thought he would lose to a top seeded player because he wasn't quite the player he is. But two free matches gave him a lot of off time. :ippy
      Woz is back though. :yay
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Yeah this is prolly the easiest draw Novak's had...wow, 2 retirements and a walkover. He would beat them anyway
        Sep 7, 2016
      3. Edward Cullen
        Edward Cullen
        And you thought Murray had an easier draw. Guy has to play Nishikori and then Stan or Del Potro. All 3 have been playing at far higher levels than anyone Djokovic played. :ippy
        Sep 7, 2016
      4. Edward Cullen
        Edward Cullen
        Nishikori got some lucky calls, man. :ippy Still, ain't Kei's fault if umps are screwing up and it's up to Murray to get his head back in the game. :ippy
        Sep 7, 2016
    28. Edward Cullen
      Edward Cullen
      This is when the interesting matches start, right? : O

      I never liked Anderson. Tsonga in straight sets. :>
      1. View previous comments...
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Djokovic got 2 walkovers so far lol...
        Sep 2, 2016
      3. Edward Cullen
        Edward Cullen
        The tennis powers that be obviously want Djokovic to win unopposed. :ippy

        Kyrgios about to meet his old buddy Wawrinka. :maybe
        Sep 2, 2016
      4. Edward Cullen
        Edward Cullen
        OK, this is actually the first time I've really seen Kyrgios play for an extended period of time. This guy's game is no joke... @__@ Monstrous serve that can ace anyone at anytime. He also serves quickly and doesn't have an annoying pre-serve ritual that many players have. I also appreciate players who don't drag the game. :>
        Sep 3, 2016
    29. Edward Cullen
      Edward Cullen
      1st round really is pretty boring. Kei is destroying Becker like he's playing on easy mode. :X
      The Ivanovic game is much closer but I'm not liking the scoreline. :<
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Look out for Wawrinka vs Verdasco

        that shud be good
        Aug 30, 2016
      2. Edward Cullen
        Edward Cullen
        Ivanovic... :D:

        Wawrinka unleashing Stanimal on NY. :occa
        Aug 30, 2016
    30. Edward Cullen
      Edward Cullen
      This is possibly my first time watching first round matches... this was a mistake... @___@

      Nadal is destroying Istomin in a pretty low quality tennis match. :I
      1. View previous comments...
      2. Edward Cullen
        Edward Cullen
        Zheng gave Monica a beatdown. : O
        Aug 29, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        I don't watch the WTA until semi finals lol

        Quarter finals is pushing it :catsupine
        Aug 29, 2016
      4. Edward Cullen
        Edward Cullen
        Djokovic hasn't looked this beatable since 2010. The whole tennis world is shaken atm. : O
        Aug 29, 2016
    31. Pocalypse
      Pocalypse
      Usain Bolt the GOAT :bury
      1. Thorin
        Thorin
        he is juicing
        Aug 29, 2016
      2. Pocalypse
        Aug 29, 2016
    32. BlazingInferno
      BlazingInferno
      Dude, I'd rep you, but I can't right now. Seriously, Gilgamesh has some fucking issues.
      1. Pocalypse likes this.
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Garbage poster all around. And I thought MadmanRobz was the worst but Gilgamesh is pure horseshit.
        Aug 18, 2016
      3. BlazingInferno
        BlazingInferno
        I swear, the things this dude posts makes me think he's a heavy roid user :lmao
        Aug 18, 2016
    33. Pocalypse
      Pocalypse
      BLEACH IS DEAD
      1. View previous comments...
      2. Khris
        Khris
        FT is the king of titwars and fanservice. If that's you ting.
        Aug 18, 2016
      3. VAK
        VAK
        ^ pretty much.
        Aug 18, 2016
      4. VAK
        VAK
        I liek tittehs
        Aug 18, 2016
    34. Lucino
      Lucino
      http://mangastream.com/r/bleach/683/3549/15

      Any idea what ability that is? Looks similar to the X-axis before volstandig :catthinks
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Hard to tell. Looks like it but then Yhwach wouldn't need to close in to use X-axis would he cuz you can use it from range? :catthinks
        Jul 21, 2016
      2. Lucino
        Lucino
        Yhwach has always preferred CQC so I could see him using it that way vs long range :hmm

        It was Aizen that went in close so that probably why he used it like that.
        Jul 21, 2016
    35. Pocalypse
      Pocalypse
      Ronaldo > Messi 100% confirmed :cat
      1. Lance
        Lance
        Oh the memes...:cat
        Jul 10, 2016
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        You agree Lance?
        Jul 10, 2016
      3. Lance
        Lance
        I could care less. But I do dislike Messi though.
        Jul 10, 2016
    36. San Juan Wolf
      San Juan Wolf
      So, what is it ya like doing and stuff ?

      I read some manga and whatnot but I mainly read obscure supernatural and fantastic fiction, am attempting to dabble into professional writing with the help of a friend who already got published, and I research pre-Abrahamic religions in my spare time to a frighteningly minute level. XD
      1. View previous comments...
      2. San Juan Wolf
        San Juan Wolf
        Oh and here's the other pic

        http://z.mhcdn.net/store/manga/5049/096.0/compressed/r019.jpg?v=11349024523
        Jul 12, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Yeah I can see that. That's damn good art man I will have a look at it. It's a completed series as well with only 12 volumes.

        Right now I'll be on a shortage of manga reading. With Nardo finished, Claymore finished and now Bleach I'm gonna have to do an extensive search. I had people also telling me to not bother with Fairy tail lol
        Jul 12, 2016
      4. San Juan Wolf
        San Juan Wolf
        So do you follow anything particular on TV ? I have a few shows, but I'd like to let you say something too XD
        Jul 13, 2016
    37. San Juan Wolf
      San Juan Wolf
      Dude, did you change your username ?

      I feel like I've sene you around before.
      1. View previous comments...
      2. San Juan Wolf
        San Juan Wolf
        Huh. Well you seem to have the right attitude about this arc and Bleach in general and that's what matters : D
        Jul 7, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Detergent has always been my speciality :lbj
        Jul 7, 2016
      4. San Juan Wolf
        San Juan Wolf
        Tell me more : D
        Jul 7, 2016
    38. Pocalypse
      Pocalypse
      Zaza :hestonpls
    39. Pocalypse
      Pocalypse
      England a shit.
    40. Uraharа
      Uraharа
      Yo! Saw you're an Arsenal fan as well. For how long have you been supporting them?
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        Since I was 8 man so...16 years :gglife
        Jun 22, 2016
      2. Uraharа
        Uraharа
        Oh yeah. So you've witnessed the beautiful times with Bergkamp, Henry, Campbell, Viera, Pires, Ljunberg, Gilberto Cole etc.
        Jun 22, 2016
      3. Pocalypse
        Pocalypse
        Yep, the invincibles was the best team and the peak of Arsenal. Best moment for us fans.
        Jun 22, 2016
    41. Pocalypse
      Pocalypse
      Smfh England...:facepalm
    42. Pocalypse
      Pocalypse
      Djokovic will win the goddamn Roland Garros this time
    43. Pocalypse
      Pocalypse
      Pepe is a piece of shit :ippy
      1. Admiral Kizaru likes this.
    44. mihawkzoro
      mihawkzoro
      Give me your Signature Source :)
      1. Pocalypse
        Pocalypse
        tv show called Preacher
        May 26, 2016
    45. Pocalypse
      Pocalypse
      @Admiral Kizaru LET'S ALL LAUGH AT SPURS! :gokuskully :hestonpls :skully :sauceskully :oldryoma :bookerskully
      1. Admiral Kizaru likes this.
      2. Admiral Kizaru
        Admiral Kizaru
        IT'S HAPPENED AGAIN! IT'S HAPPENED AGAIN! TOTTENHAM HOTSPUR, IT'S HAPPENED AGAIN!
        May 15, 2016
    46. Pocalypse
      Pocalypse
      You can highlight text and quote. dis upgrade :wow https://media.giphy.com/media/SPqz9tfgMGLyo/giphy.gif
    47. Pocalypse
      Pocalypse
      April and its's snowing in my yard :mikebatman
      1. HamSloth
        HamSloth
        Are you in England?
        Apr 26, 2016
      2. Pocalypse
        Pocalypse
        Yeah, I know we get some crazy weather but this came outta nowhere
        Apr 26, 2016
      3. Jigen
        Jigen
        Same thing happened here not too long ago. :mikebatman
        Btw, it's official, Punisher is getting his own series.
        Apr 29, 2016
    48. Sauce
      Sauce
      Ariel Winter.
    49. Jαmes
      Jαmes
      he might very well equal 14 this year :maybe
    50. Jαmes
      Jαmes
      he can't stop until he wins a golden calendar slam :maybe
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Feb 26, 1992 (Age: 25)
    Location:
    England
    Occupation:
    Digital Forensics Student
    Favorite Character(s):
    Aizen
    Favorite Episode/Chapter:
    Bleach:
    169-178
    390-393
    Indian

    Stuff

    Signature

  • Loading...
  • Loading...