1. Fancy yourself a sleuth, evil mastermind, debating pro, and/or just plain love One Punch Man? If so, sign up for Akihabara Lounge's first Mafia game, themed on One Punch Man.

    LINK
  2. Hey you

    Yeah you!


    Have you always wanted to impress Gordon Ramsey with your culinary skills?

    Well you can't...

    But you can impress the NF community by joining the Cooking Contest in the Bento Box!

    And we promise we won't make you cry like him.
  3. Throwback Naruto : Hidden Village of Art has launched a new contest related to Naruto where Love and Spring is in the air, until next June 21.
    To know more click on the link: Spring Canon Pairings Drawing contest !!

HaxHax
Last Activity:
Jun 27, 2017 at 6:02 PM
Joined:
Jun 27, 2011
Messages:
3,901
Trophy Points:
48
Positive ratings received:
114

Post Ratings

Received: Given:
Like 65 22
Dislike 8 7
Agree 10 0
Disagree 4 1
Funny 21 0
Winner 15 3
Informative 0 0
Friendly 2 0
Useful 0 0
Optimistic 6 1
Creative 1 0
Old 0 0
Bad Spelling 0 0
Dumb 0 0
Ningen 0 0
Coolest Guy! 0 0
Deku 0 0
Art Pimp 0 0
Reznor 0 0

Share This Page

HaxHax

Well-Known Member

HaxHax was last seen:
Viewing thread Best post timeskip action sequence, Jun 27, 2017 at 6:02 PM
    1. RF
      RF
      [IMG[um][/um]]http://i.imgur.com/6Md8esP.png[/IMG]

      :haha
    2. Zorofangirl24
      Zorofangirl24
      Zoro > Vergo > Jinbei > Smoker > other high tier vice admirals > Sanji

      The difference between Zoro and Sanji is big enough to fit like 20 characters :giogio
    3. Extravlad
      Extravlad
      Hey the retard do you seen my post with databooks scans who prove that Luffy and Zoro are equal since 1997?
    4. TaskMaster
      TaskMaster
      Hey I was wondering if you wouldn?t mind looking at my story ?So Called Heroes? and giving some feedback on it. It?s going to take over the Manga World!! It?s in the Konoha Literature section in the forums. Here is the link: http://www.narutoforums.com/showthread.php?t=881626
      Please and thanks!
    5. Roƅ
      Roƅ
      I think it's the X's :(

      One of you had Sanji, the other had some Goku shit... I remember Yellow... :zaru
    6. Roƅ
      Roƅ
      Ah, yea.

      You used to rock Sanji stuff? Right? Or was that Rix? I get you two confused for whatever reason...
    7. Roƅ
      Roƅ
      Wut? ... :huh
    8. Freechoice
      Freechoice
      :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao :lmao


      Because it was made very obvious that he has some connection to Kyros. Kyros was an undefeated, legendary gladiator that people had forgotten all about for unknown reasons.

      Now this guy comes in and an elderly man in the audience can't seem to put his finger on where he'd seen Ricky's fighting style before, despite it seeming familiar to him.



      Bartolomeo confirmed for hype-tier.
    9. kenjitr
      kenjitr
      thanks for the rep :)
    10. Infamy
      Infamy
      Grats on 2k posts
    11. Zorofangirl24
      Zorofangirl24
      lol teach low-mid diffs post zoro?
      post zoro can one shot blackbeard and cut up his arms like butter, are you ok?
      Current zoro is slightly above luffy and would fodderize pre skip blackbeard
    12. Mider T
      Mider T
      Not even close guy.
    13. BlueDemon
      BlueDemon
      Well, the thing is I know he write other useful stuff as well, that's why it's even dumber he does this every freaking time. Thanks for +rep ^^
    14. kenjitr
      kenjitr
      :) thanks for your support :P
    15. Black Mirror
      Black Mirror
      you even showed it. <=> is different from = ...

      "2e-2 = 10"
      "2e = 12"
      "e = 6"

      are statements on the outside, but equotations on the inside.

      I'm sure we mean the same thing.
    16. Black Mirror
      Black Mirror
      <=> and = are very different in math. one is used for logical statements, the other for equotations.
    17. Gomu Ningen
      Gomu Ningen
      Such a clever and original meme-based neg. You should be proud of it. I suppose it was a bad post, since it's so obvious that Zoro is first mate, thus it does not need to be stated and is redundant to do so.
    18. ajinko
      ajinko
      aww a neg because ur fantasy pairing didn't work out?:cry poor shanks.
    19. Kid
      Kid
      Huahahahahahahahaah !!! Dat mihawk

      Dude i wanted to make one , but I coulnd't find the effort lol !!! +reps
    20. Kid
      Kid
      Join Date
      06-27-2011
      Total Posts
      1,565

      Still '' Guardian of Faith ''

      :LOS
    21. Artful Lurker
      Artful Lurker
      Hello Mr.Haxman
    22. Dr. White
      Dr. White
      Tanks fer de Rep mahn.
    23. Freechoice
      Freechoice
      Thanks for the rep buddy.
    24. Admiral Kizaru
      Admiral Kizaru
      :laugh


      Don't worry I'll find two more posts of yours soon to do that. :P

      Plus who says I wasn't actually postively repping you the first time? :maybe
    25. Urouge
      Urouge
      thanks for the name and yeaj you're right he's really wanked a lot
    26. Jack of All Trades
      Jack of All Trades
      Thank you for the neg. You've become one of the petal in my path to achieving the name "The user is feared across the Internet".
    27. jat blat
      jat blat
      why you so funny?
    28. jat blat
      jat blat
      dude your so funny
    29. jat blat
      jat blat
      hello :D

      i just wanted to stop by and say your a really good poster :P keep it up man :D
    30. Artful Lurker
      Artful Lurker
      Hello :oh:amuse:)
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Favorite Episode/Chapter:
    Episode:
    Chapter:

    Signature

  • Loading...