• Free Naruto Games
  • Naruto Wallpaper
  • Naruto Music
Welcome to the Naruto Forums. If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Go Back   Naruto Forums > Members List
Havoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into MordorHavoc simply walks into Mordor

Havoc Havoc is offline

Basted God

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 2525
  1. pfft
    Today 01:54 PM
    pfft
    Fight Club
    LOL if i didnt owe on my taxes this year i would have bought the s5 last week.. but now i have to wait a teenie bit longer.

    I WILL SOON!

    lol i keep saying that but its true.
  2. non-explody
    Today 01:49 AM
    non-explody
    What do you do, nigga?
  3. non-explody
    Today 01:49 AM
    non-explody
    I stay at home to raise my kid, and go to class at night.

    muthafuckin #midwest!
    I would actually love to live in the country, free of people. Just nature, and the fucking quiet. But a part of me wants to live in Seattle or something, I dunno. As long as my daughter has a good life. :B

    I lasted about two months at the call center. They were all "DON'T GO, YOU'RE GOOD AND SHIT" and I'm like nope.jpg
    literally could not handle sitting down all day explaining why yes in fact you did go over your minutes etc etc
  4. non-explody
    Yesterday 10:08 PM
    non-explody
    A small town in the Midwest.

    Lol, yeah. There is this call center around here that it seems like everyone has worked at, and it's famous for its retention rate of employees (or lack thereof).
  5. non-explody
    Yesterday 09:46 PM
    non-explody
    Lol. I was behind a service counter and ended up running all over the place anyway. It's just funny to me, cos I live in this town of 2,000 people. I ended up knowing everyone's face but no one's name
    They'd come in and I'd be like
    you smell nice today
    or did you get a hair cut?

    Have you ever worked in a call center? Now THAT is hell.
  6. non-explody
    Yesterday 09:34 PM
    non-explody
    I over-compliment.
    When i was a cashier i made people uncomfortable haha.

    I'm just fucking around in class. We are watching a video but it's about networking, ueueughghgh. You?
  7. non-explody
    Yesterday 09:07 PM
    non-explody
    Sure! You're funny, and apparently knowledgeable.

    Lol common misconception. Nothing I did would boost my milk supply, and it was frustrating but oh well. Four months is better than none.
  8. non-explody
    Yesterday 08:40 PM
    non-explody
    Oh noooo, stay hydrated, and eat a bunch of food. Your milk supply will get back up there.


    Hm, I guess I started with Java, which is way easier than C++. Which is what I'm learning now, and it's different, but myeh.
    Programmers are hawt. :B
  9. non-explody
    Yesterday 08:17 PM
    non-explody
    LOL WHAT? GTFO
    I can't wait until I know all the things!!

    ...Thanks, I think?
    I breast fed her for four months (damn titties ran out of milk or something) and that's supposed to help lose weight? I call bullshit, cos as soon as I quit, I started slimming down but myeh.
    I work out like once a month.
  10. non-explody
    Yesterday 07:56 PM
    non-explody
    Software development.

    Yes; daughter, 8 months, Angelina.

About Me

  • About Havoc
    Biography
    ¯\(°_o)/¯
    Interests
    ¯\(°_o)/¯
    Occupation
    ¯\(°_o)/¯
    Favorite Character(s)
    Gaara
    Favorite Episode/Chapter
    ¯\(°_o)/¯

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Join Date: 04-12-2005
  • Referrals: 11

Friends

Showing Friends 11 to 20 of 95

Blog

View Havoc's BlogRecent Entries
Latest Entry

Posted 06-22-2009 at 07:21 AM Comments 6
Posted in Uncategorized
Faggot.

¯\(°_o)/¯

Posted 06-11-2009 at 03:05 AM Comments 4
Posted in Uncategorized
[Image]

Posted 09-02-2007 at 10:35 AM Comments 7
Posted in Uncategorized
she was my grandma

Posted 09-02-2007 at 10:34 AM Comments 5
Posted in Uncategorized
i eat

Posted 09-02-2007 at 10:33 AM Comments 9
Posted in Uncategorized
they had to amputate my arm
Recent Comments
thats some decent durability...
Posted 03-02-2014 at 06:13 AM by justiceseeker justiceseeker is offline
go easy on your pipe...
Posted 02-12-2012 at 11:13 AM by butcher50 butcher50 is offline
been there, done that....
Posted 02-12-2012 at 10:02 AM by saikyou saikyou is offline
sauce plz 10chars
Posted 08-16-2010 at 06:47 PM by Früt Früt is offline


...
Posted 08-16-2010 at 02:53 PM by Jay. Jay. is offline
Quick Style Chooser


All times are GMT -4. The time now is 11:50 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.    

Design(s) Provided By: Neado Designs

HD Car Wallpaper HQ Car Wallpapers Rolex Wallpapers Yacht Wallpapers Ben 10 Games
Spiderman Games Naruto Wallpaper Addicting Online Games Email Scams Celebrity Hair Styles